May 24

Հայրենագիտություն Հաշվետվություն

Դիր  բլոգիցդ հայրենագիտության բաժնի հղումը՝
Իմ հայրենագիտության բաժնի հղումը

Քանի՞ նյութ ունես հայրենագիտության բաժնում՝
Մեկ նյութ

Հաջողված նախագիծ, որն ամենաշատն ես հավանել՝
Գրիգոր Լուսավորիչ, Մեսրոպ Մաշտոց և Մովսես Խորենացի նյութը

Ուսումնական ի՞նչ նյութ քեզ ամենաշատը դուր եկավ՝
Գրիգոր Լուսավորիչ, Մեսրոպ Մաշտոց և Մովսես Խորենացի նյութը

Դպվարություններ ունեացա՞ր առարկան ուսումնասիրելիս, ինչու՞ 
Ես դժվարություններ ունեի պատմության հետ կապված, քանի որ ծույլ կլինեի և շատ կօգտագործեի հեռախոսը.

Ի՞նչ նոր բաներ սովորեցիր հայրենագիտություն առարկայից՝

Հայկի սերունդներից Արտաշեսն էր թագավորում Հայաստանում: Զորավոր էր նա իր նախնիների պես, և Վահագն աստվածն էր վիշապաքաղ  հովանավորում նրան: Այդ ժամանակ էլ Հայաստանի վրա հարձակվեցին հարևան Ալանաց երկրի զորքերը, ովքեր գրավել էին Վրաստանի մեծ մասը/Վրաց աշխարհ/ ու շարժվում էին դեպի հարավ:

Որ՞ նախագծով ես ճամփորդել՝
Հայրենագետական ճամփորտ չեմ ճամփորտել։

Ի՞նչ կցանկանայիր փոխել-ավելացնել հայրենագիտություն առարկայի մեջ՝
Ես կուզենայի փոխել ամեն օր նոր թեմա և ոչինչ ավելացնել:

Ինչպե՞ս քեզ կգնահատես այս առարկայից 1-10 բալային սանդղակով՝ 
Ես ինձ կգնահատեի 6-10 այս թեմայում.

Երկու նախադասությամբ ամփոփիր հայրենագիտական ուսումնական տարիդ

Տարին դժվար էր։ նոր բաներ սովորել եմ օրինակ Տիգրան Մեծի մասին բայց դժվար է ինձ համար հիշելը և վերհիշել ինֆորմացիան։




Posted May 24, 2024 by masis25 in category Հայրենագիտություն, Հաշվետվություններ

About the Author

Ես Մասիս եմ ես ինը տարեկան եմ ես գնում եմ Մխիթար Սեբանտացի կրթահամալիր ես 4-3 դասարանից եմ սիրում եմ սպորտ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*