March 21

Ր-ի և ռ-ի ուղագրույուն

Րռ տառերի արտասանությունն ու գրությունը համապատասխանում են միմյանց։

Վերոնշյալ հիմնավորումից ելնելով, համապատասխանորեն լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը և ամբողջացրո՛ւ նախադասությունները։

Ամռանը գառներն ու ոչխարները բարձրանում են հեռավոր սարերը՝ ջրառատ զմրուխտյա մարգագետիններում արածելու։

Կրկնակի ռ-ով են գրվում կրկնվող արմատով կազմված նմանաձայնությունները (ձայն արտահայտող բառերը)։

Օրինակ՝ կատուն մռմռում է, ագռավը կռկռում է, դուռը ճռճռում է, գորտերը կռկռում են, խոզը խռխռում է․․․

Եթե արմատի կրկնությամբ կազմված բառը նմանաձայն չէ, առաջին արմատում գրվում և արտասանվում է ր, երկրորդում՝ ռ։

Օրինակ՝ Նրա սսիրտը թրթռում էր հուզմունքից։

Վարար գետի ջրերը փրփռել էին։

Վերքի մրմուռից աչքերս արցունքոտվել էին։

Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը՝ ր կամ ռ։

Հռչակավոր, հրկիզել, առագաստ, գարնանային, գառնուկ, հրթիռ, թիթեռ, թռթուռ, թիթեռ, կառք, փռփուր, կառավարություն, խրթին, զարիվայր, ձեռք, ձմերուկ, խռխռալ, ճռճռալ, ոսկոր, գրգիռ, ջերուցում, բռոնզաձույլ, փարավոն, խորոված, լրաբեր, րջեմություն, թռվրալ, մռմուր, արծիվ, երեսուն, գոռգոռալ, խառտոց, մարտկոց, ճմրթել, մրմունջ, ռաֆֆի, րոպե, խորտիկ, մոռթի, բուրդ, բարբառ, հռհռալ, պառկել, խրճիթ, գրտնակ, գոռտ, հորթ, վարդ։

Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառեր՝ ր կամ ռ և ընդարձակի՛ր նախադասությունները։

Սիրտը թրթռում է։

Դրոը քամուց փռփռում է։

Հին աթոռւըճռճռում էր։

Տատս քթի տակ մռթմռթում էր։

Մանուկը թռվռում էր։

Կատուն անկյունում մռմռում էր։

Խարույկը ճռթճռթում էր։


Posted March 21, 2024 by masis25 in category Մայրենի

About the Author

Ես Մասիս եմ ես ինը տարեկան եմ ես գնում եմ Մխիթար Սեբանտացի կրթահամալիր ես 4-3 դասարանից եմ սիրում եմ սպորտ։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*